دهــــلاویــــــــه

دهلاویه
دهــــلاویــــــــه

بسم الله الرحمن الرحیم
آجرک الله یا صاحب الزمان
السلام علیک یا فاطمه الزهرا
یا ابوفاضل مددی
عباسم و در پی خطر می گردم
اطراف خیم تا به سحر می گردم
صد بار اگر علقمه را فتح کنم
هر بار دوباره تشنه بر می گردم
این وبلاگ جهت خشنودی حضرت مهدی عج ایجاد شده و هر گونه کپی برداری از این وبلاگ باعث خشنودی ائمه عصمت و طهارت می گردد.

یا علی التماس دعا.
العبد الحقیر سید مجتبی علمدار.

بهترین دل نوشته ها
    • در دست راه اندازی
  • بایگانی

    به یاد مسجدالاقصی و شهدای قدس- شهید فارس عوده

    چهارشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۳، ۰۸:۵۰ ق.ظ

    بسم الله الرحمن الرحیم
    سُبْحَانَ الَّذِی أَسْرَى بِعَبْدِهِ لَیْلاً مِّنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَى الْمَسْجِدِ الأَقْصَى الَّذِی بَارَکْنَا حَوْلَهُ لِنُرِیَهُ مِنْ آیَاتِنَا إِنَّهُ هُوَ السَّمِیعُ البَصِیرُ

    به یاد مسجدالاقصی و شهدای قدس- شهید فارس عوده

    «شهید فارس عوده» تک سوار امت عرب و اسلام، پیش تاز انتفاضه مبارک مسجد الاقصی، قرمان انقلاب سنگ در سرزمین مقدس فلسطین اشغالی.

    او که با پایمردی و ایستادگی شجاعانه خود در مقابل ارتش تا دندان مسلح رژیم صهیونیستی، داغ ننگ و ذلت را بر پیشانی زمامداران خیانت کاری گذاشت که بر امت اسلام و سرزمین، مقدسات، عزت و کرامت مسلمانان چنگ انداخته اند و آنان را در مقابل خداوند، انسانیت و تاریخ رسوا نمود.


    این وجیزه را تقدیم می دارم به تو ای اسوه ی مجاهدان فلسطین و به شما ای همه ی شهیدان و مجاهدانی که در سرزمین محبوب ما، فلسطین میجنگید. بدان امید که به شرافت همراهی با نهضت مباکتان نائل گردم؛ فلسطین، می جنگید. بدان امید که به شرافت همراهی با نهضت مبارکتان نائل گردم؛ نهضت ظفرمندی که پیامبر عظیم الشان اسلام صلی الله علیه و آله چهارده قرن قبل بدان بشارت داده است:

    «لا تزال عصابة من أمتی یقاتلون على أبواب دمشق وما حولها، وعلى أبواب بیت المقدس وما حولها، لا یضرهم خذلان من خذلهم، ظاهرین على الحق، إلى یوم القیامة»

    «گروهی از امت من، پیوسته بر دروازه های دمشق و اطراف آن و بر دروازه های بیت المقدس و اطراف آن می جنگند و در حمایت از حق، خیانت کسانی که تنهایشان می گذارند، به آنها آسیبی نمی رساند... »

    آری خودش را می گویم «فارس عوده»

    صبح روز 25 نوامبر سال 2000 م. نوجوان 14 ساله ی فلسطینی«فارس عوده»به جای رفتن به مدرسه راهی میدان نبرد با ارتش اسرائیل شد و با قلاب سنگ خویش به تانک اسرائیلی حمله ور گردید.گزارش و تصویر این عملیات در روزنامه های آن روز لرزه بر اندام صهیونیست های اشغالگر انداخت.زیرا این کار او نوید بخش آغاز مرحله ای جدید از قیام خونبار فلسیطن شد که به« انقلاب سنگ» یا «انتفاضه ی مسجد الاقصی» و«انتفاضه ی بزرگ» مشهور گردید.آن روز«فارس عوده»دستگیر شد و ده روز بعد بدن پاره پاره ی اون به خانواده اش تحویل گردید.



    نظرات (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی