دهــــلاویــــــــه

دهلاویه
دهــــلاویــــــــه

بسم الله الرحمن الرحیم
آجرک الله یا صاحب الزمان
السلام علیک یا فاطمه الزهرا
یا ابوفاضل مددی
عباسم و در پی خطر می گردم
اطراف خیم تا به سحر می گردم
صد بار اگر علقمه را فتح کنم
هر بار دوباره تشنه بر می گردم
این وبلاگ جهت خشنودی حضرت مهدی عج ایجاد شده و هر گونه کپی برداری از این وبلاگ باعث خشنودی ائمه عصمت و طهارت می گردد.

یا علی التماس دعا.
العبد الحقیر سید مجتبی علمدار.

بهترین دل نوشته ها
    • در دست راه اندازی
  • بایگانی

    میرزا محمد مسیح کردستان- قسمت دوم- وصیت نامه

    جمعه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۳، ۰۲:۱۲ ب.ظ

    بسم الله الرحمن الرحیم

    السلام علیک یا اباصالح المهدی ادرکنی

    میرزا محمد مسیح کردستان- قسمت دوم- وصیت نامه

    بسمه تعالی
    این وصیت نامه را درحالی می نویسم که فردایش عازم سنندج هستم. با توجه به این که چندین با در عملیات شرکت کرده بودم و ضرورت نوشتن وصیت نامه را حس کرده بودم، ولی هم فرصت نداشتم و هم اهمیت نمی دادم، ولی نمی دانم چرا حس کردم که صرفا اگر ننویسم، گناهی مرتکب شده ام، لذا بدین وسیله وصیت نامه خود را در مورد خانواده و برادران آشنا می نویسم.
    با توجه به این که حدودا شش سال است وارد مبارزات سیاسی و نظامی شده ام و به همین خاطر نسبت به خانواده ام رسیدگی نکرده ام، بخصوص همسر و فرزندانم و از همین وضع همیشه احساس ناراحتی می کردم و هیچ وقت هم نوانستم خود را قانع کنم که مسئولیت را رها کنم بدین وسیله از همه آنها معذرت می خواهم و طلب بخشش دارم از حقی که به گردن من داشته اند و نتوانستم این حق را ادا کنم، ولی این اطمینان را به خانواده ام می دهم که هرگز از ذهن من خارج نشده اند و فکر نکنند که نسبت به آنها بی تفاوت بو ده ام ، ولی مسئولیت ها سنگین تر بود. درخواستی که از همسرم دارم این است که فرزاندانم را خوب تربیت کند و آنها را نسبت به اسلام دلسوز بار آورد.
    از مادرم درخواست بخشش دارم، زیرا از دست من ناراحتی ها دیده و هیچ وقت این فرصت پیش نیامد که بتوانم به ایشان رسیدگی لازم را بکنم، و از کلیه برادران و خواهران که من را می شناسند درخواست دارم که برای من از خدا طلب بخشش کنند، احساس می کنم بار گناهان و خطاها بر دوشم سنگینی می کند. شاید به خاطر حرمت دعای مومنین خداوند از تقصیراتم بگذرد. بخصوص دعای آن کسانی که پاسدارند و به جبهه می روند.
    و از کسانی که در جزئیات زندگی من بوده و با من برخورد داشته اند درخواست دارم، برادرانی که از من بد دیده اند، درگذرند و یا اگر کسی را سراغ دارند که از من بد دیده، نزدش بروند و از او رضایت بگیرند. و دیگر این که مقاومت را فراموش نکنند که خداوند تبارک و تعالی بار سنگین انقلاب اسلامی را بر دوش ملت مسلمان ایران گذاشته است و ما را در آزمایش عظیم قرار داده است. این را شهیدان بسیاری به خصوص در این چند سال اخیر به در و دیوار ایران نوشته اند و اگر مقاومت های آنها نباشد، همان طور که امام فرمودند، بیم آن می رود که زحمات شهدا به هدر رود و اگر چه آنها به سعادت رسیدند، این ما هستیم که آزمایش می شویم، و دیگر این که با تجربه ای که ما از صدر اسلام داریم ، که به خاطر عدم آگاهی مسلمین درس عبرت باشد، بادقت، کلمات این روح خدا را که خط او خط رسول خداست، دقت کنند.
    وجود امام امروز برای ما معیار است. راه او راه سعادت و انحراف از راهش خسران دنیا و آخرت است، ومن با تمام وجود این اعتقاد را دارم که شناخت و مبارزه با جریان هایی که بین مسلمین سعی در به انحراف کشیدن انفلاب از خط اصیل و مکتبی آن را دارند، به مراتب حساس تر و سخت تر از مبارزه با رژیم صدام و آمریکاست. وصیتم به برادران این است که سعی کننند، توده مردم را که عاشق انقلاب هستند، از نظر اعتقادی و سیاسی آماده کنند که بتوانند کادر های صادق انقلاب را شناسایی کنند و عناصری که جریان انحرافی دارند، بشناسند که شناخت مردم در تداوم انقلاب، حیاتی است.
    والسلام
    محمد بروجردی

    ****
    وصیت نامه دوم شهید محمد بروجردی
    بسمه تعالی
    پس از حمد خدا و طلب استغفار از او که برگشت همه به سوی اوست و درود بر محمد و آل او درود بر امام امت و درود برهمه شهیدان تاریخ، از همه برادرانی که در طول عمر با آنها تماس داشته ام، طلب آمرزش می کنم. هر کس که این وصیت نامه را می خواند، برای من طلب آمرزش کند، زیرا من از این دنیای ناگوار با بار خالی می روم. و بعد از من، همسرم سرپرستی خانواده را به عهده دارد و حقوق و مقدار ارثی که دارم، به او می رسد، به غیر از مبلغ 7000 ریال (هفصد تومان) که باید به مادرم بدهد و در صورت فوت همسرم برادر کوچکترم عبدالمحمد، سرپرستی دو فرزندم را به عهده گیرد و از این که نتوانسته ام برای خانواده به طور کلی مثبت باشم، از همه پوزش می طلبم وطلب آمرزش می کنم.
    والسلام محمد بروجردی

    نظرات (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی