دهــــلاویــــــــه

دهلاویه
دهــــلاویــــــــه

بسم الله الرحمن الرحیم
آجرک الله یا صاحب الزمان
السلام علیک یا فاطمه الزهرا
یا ابوفاضل مددی
عباسم و در پی خطر می گردم
اطراف خیم تا به سحر می گردم
صد بار اگر علقمه را فتح کنم
هر بار دوباره تشنه بر می گردم
این وبلاگ جهت خشنودی حضرت مهدی عج ایجاد شده و هر گونه کپی برداری از این وبلاگ باعث خشنودی ائمه عصمت و طهارت می گردد.

یا علی التماس دعا.
العبد الحقیر سید مجتبی علمدار.

بهترین دل نوشته ها
    • در دست راه اندازی
  • بایگانی

    آسیب شناسی صفحه اجتماعی - فیسبوک - قسمت اول

    جمعه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۳، ۰۲:۰۰ ق.ظ

    بسم الله الرحمن الرحیم

    آسیب شناسی صفحه اجتماعی - فیسبوک - قسمت اول

    جهت دیدن سایز اصلی تصویر بر روی آن کلیک کنید.

    یا علی التماس دعا.

    نظرات (۴)

  • سید ابوالفضل سجادی
  • البته فیسبوک دیگه یه چیز همه گیر شده و نمیشه کاریش کرد حتی با فیلتر.
    امیدوارم که خدا به همه ی ما تو جلوگیری از آسیب های وارده ی فیسبوک کمک کنه
  • سید ابوالفضل سجادی
  • خیلی خوب بود.خیلی به من تو  شناخت بیشتر آسیب های فیسبوک کمک کرد.
    ممنون...
    پاسخ:
    سلام.
    خواهش می کنم.
    یا علی التماس دعا
    سلام
    فرموده بودین نظر بدم منم واس همین نوشتم
    در این که فیس بوک فضای مناسبی نیست چون ضررهاش خیلی بیشتر از سوداش هستش شکی نیس.ولی توی این پوستر شما یه چیزای عجیب نوشته بودین!مثلا این که تو این فضا میشه بدون هیچ چارچوبی و آزادانه صفحات شخصی و گروهی ایجاد کرد.یا اینکه هر نوع فرهنگ و مذهبی توش تبلیغ میشه.خب این قبول.ئلی فکر نمی کنید اگه فیسبوکم نباشه از طریق سایت ها و شبکه های ماهواره ای این هدف دوباره دنبال میشه؟
    راستش من کلا فکر می کنم این تفکر که فقط جلو اینجور چیزارو بگیریم اشتباهه.چون ب هرحال ی دنیا کمر همت بستن ک اینارو تبلیغ بکنن.من فکر می کنم من و شما با خالی گذاشتن صحنه اجازه میدیم هرچی بیشتر بهمون لطمه بزنن.بهتر نیست ما هم از این فضاهای آزاد استفاده کنیم و فرهنگ و دینمونو ب شیوه درست تیلیغ کنیم؟
    نظرمو براتون نوشتم.موفق باشید
    پاسخ:
    بسم الله الرحمن الرحیم
    السلام علیک یا اباصالح المهدی ادرکنی
    با سلام و خسته نباشید و تشکر بابت گذاشتن نظر کاملا منطقی و دست شما.
    حقیر در این پوستر قصد این که القاء کردن عدم استفاده از فیسبوک را نداشتم، فقط قصدم از این اسیب شناسی آماری بود که در دنیا قابل توجه قرار گرفته.
    حقیر در این اسیب شناسی فقط خواستم بگویم چه آسیب هایی هست که استفاده کنندگان از آن خود تصمیم بگیرند.
    بازم ممنون که نظر گذاشتین، چون نظر شما مهم هست.
    یا علی التماس دعا
    سلام
    بسیار عالی
    استفاده کردم
    اجرتان با شهدا
    ممنون از حضورتان در وبلاگ ما(رزمنده مجازی)
    شما را لینک می کنیم تا همیشه بخوانیمتان
    التماس دعای فرج، یا علی
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی